Beoordeling van The Cho Afhankelijke Tour - Las Vegas

Margaret Cho neemt om de parel (en DWTS) podia
Door Don Chareunsy
Las Vegas Sun

Er is niet veel te zeggen over een Margaret Cho standup zien wanneer de meerderheid van de inhoud richt zich op de mannelijke genitaliën en fecaliën, klinische termen die niet worden gebruikt in Cho's live show, en men werkt voor een bedrijf, waarin godslastering is verboten, behalve spaarzaam in Las Vegas Weekly.

De Koreaanse Amerikaanse comedienne, een oude favoriet, want ik ben de One That I Want en het zien van haar leven voor de eerste keer in Long Beach, Californië., In de late jaren 1990, op het podium met haar Cho Independent Tour stoppen bij De Parel in het Palms op vrijdagavond, drie nachten voor haar debuut in de cast van 12 beroemdheden op Seizoen 11 van ABC's Dancing With the Stars.

Eerste onderwerp Cho was DWTS, waarin ze prees haar professionele danspartner Louis Van Amstel en sprak over haar strategie voor het winnen. Ze zei dat het goed is als ze naar huis gaat in de eerste week, maar ze gaat naar haar showgirl stijl en stripper moves ("Ik ben magie op de paal.") Showcase En als dat niet werkt? "Ik ga de anderen kannibaliseren! Ik ga om te gaan alle GI Jane en scheer mijn hoofd! "(Veel experts hadden Bristol Palin of haar het krijgen van de bijl het eerste, maar ze veilig in gisteravond resultaten laten zien waren.)

Andere onderwerpen die olijfolie, voor stembanden, die uiteindelijk het lichaam verlaat; Grinder (Google het als je moet); . Prop 8 in Californië het verbod op het homohuwelijk; woont parttime in het Atlanta gebied; bestrijding van homofobie met The Advocate, Italiaanse mannen Vogue en gay porno; het versturen van sexy berichten via sms (sexting) die per ongeluk worden geleverd aan Mom; Asian Girls Gone Wild ("Ze zijn niet studeren, en ze zijn het dragen van schoenen in het huis!"); stoners als de ware christenen en goede Samaritanen; en, natuurlijk, haar moeder, een impressie in gebroken Engels dat fans houden en dat Cho doet uit liefde en bewondering voor haar moeder.

Wat was anders dan de vorige standup optredens was de opname van nummers van Cho Dependent, haar eerste album van comedy en muziek vrijgegeven vorige maand. Cho heeft een sterke en duidelijke stem, en het werkte goed met haar akoestische gitaar werk en onderwerpen over het doden van iemand, vrouwelijke genitaliën (zie onderstaande paragraaf) en de mannelijke genitaliën in de drie liedjes die ze speelde vrijdagavond. De Las Vegas mannenkoor begeleidde haar in het laatste nummer, haar finale voor een toegift, die een ander nummer van het album was.

John Roberts diende als 15 minuten opening act van de avond bestaat voornamelijk uit impressies in verschillende pruiken. Zijn indruk van een vrouwelijke pornoster ontving de grootste lacht, en keerde hij terug om te zingen, in misschien wel hoogtepunt van de avond, een lied over vrouwelijke genitaliën met Cho als mevrouw Cho en hij als zijn joodse moeder Margie.

Bekijk mijn gezinsvriendelijke interview met Cho geplaatst vorige week, waarin ze bespreekt haar nieuwe album, Drop Dead Diva, het homohuwelijk en het leven in LA en Atlanta.

Cho concurreert in week 2 van DWTS met Van Amstel op maandag.